De pagina voor al uw vragen

Vragen en antwoorden

Voor al uw vragen over

1. Service & contact

Heb je een vraag en wil je graag contact met ons opnemen? Dat kan! Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08.30 tot 17.30 uur en op vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur. Je kunt ons telefonisch bereiken via 0416-539158 of stuur een mail naar klantenservice@tulpkeukens.nl. Daarnaast kun je ook gebruik maken van ons contactformulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op en helpen je waar mogelijk.

Contactformulier

Voor vragen over

2. Aankoop & Betaling

Heb je jouw droomkeuken gezien? Deze wordt bij Tulp helemaal passend gemaakt voor de betreffende ruimte. Kies uit verschillende opstellingen, kleuren en werkbladen en creëer de keuken die helemaal past bij jouw persoonlijke voorkeur en wensen. Wanneer alles naar wens is, kun je overgaan tot de daadwerkelijke aankoop.

Voor uw vragen over

3. Inmeten

Heb je een nieuwe keuken gekocht? Dan maken we vaak meteen een afspraak om de keuken in te meten. De inmeter beoordeelt de keukenruimte, meet de ruimte op en kijkt of er eventuele obstakels zijn. Tijdens het inmeten proberen we ervoor te zorgen dat het montageproces straks zo soepel mogelijk kan verlopen. We raden je aan om zelf aanwezig te zijn zodat je de keukentekening na afloop kan ondertekenen. Heb je nog technische vragen? Tijdens het inmeten krijg je ruimschoots de gelegenheid om hierop antwoord te krijgen!

Voor uw vragen over

4. Levering

Jouw nieuwe keuken wordt over het algemeen binnen 8 weken geleverd. Heb je een showroommodel aangeschaft? Dan heb je te maken met andere levertijden. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met de betreffende showroom. Ons deskundige service- en montagedienst zal de keuken komen brengen op een dag waarop het jou uitkomt. Wil je dat de keuken eerder of juist later wordt geleverd? Vraag onze medewerkers naar de mogelijkheden!

Voor uw vragen over

5. Monteren & aansluiten

Je kunt ervoor kiezen om je keuken zelf te monteren en aan te sluiten. Maar dit kun je natuurlijk ook overlaten aan het deskundig montage- en serviceteam van Tulp. Net zo gemakkelijk. Ook staan we voor je klaar wanneer je een los apparaat bij ons hebt besteld. Desgewenst demonteren we het oude apparaat en nemen we deze mee. Zo proberen we het je zo gemakkelijk mogelijk te maken.

Voor uw vragen over

6. Garantie & reparatie

Wij zijn zeker van onze kwaliteit. Daarom geven wij maar liefst 25 jaar garantie op jouw gloednieuwe Tulp keuken. Je weet hierdoor zeker dat je jarenlang kan genieten van je droomkeuken. Op onze garantiepagina kun je hierover meer informatie vinden. Lees deze aandachtig door, dan weet je precies wat er allemaal onder de garantie valt. Heb je nog vragen? Neem dan snel contact met ons op!

Bekijk de garantievoorwaarden

Voor uw vragen over

7. Onderhoud

Om zo lang mogelijk te kunnen genieten van je nieuwe keuken, moet je je keuken goed onderhouden. Dit is vrij gemakkelijk maar vergt enige aandacht. Let er bijvoorbeeld goed op dat je schoonmaakmiddelen niet te agressief zijn. Bovendien heeft elk materiaal weer ander onderhoud nodig. Om je hierbij te helpen, geven wij onderhoudsvoorschriften mee wanneer de keuken wordt geleverd. Roepen deze vragen op? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag verder. Zo kun je jarenlang genieten van je nieuwe keuken.